Mr és Mrs 2013 - Bálint Antóniáék összekaptak a Mr és Mrs felvételén

Szeptembertől újra indul a TV2-n a Mr és Mrs, a műsorban pedig szerepet kapott Bálint Antónia és pasija, Tereh István, akivel úgy ugrottak bele a showműsorba, hogy nagyon friss volt a kapcsolatuk. A Blikk információi szerint ennek meg is lett az eredménye, a pár ugyanis nem produkált túl sokat, a feladatok alapján kiderült, alig ismerik egymást. A helyzet pedig kettőjük közt is feszültséget okozott: a volt szépségkirálynő teljesen kiborult, amikor Tereh azt nyilatkozta, Bálint kitalálja minden gondolatát. "Én hol találom ki a te gondolataidat? Hiszen mindig az a bajod, hogy azt sem tudom, mit akarsz. Tudtam, hogy fogalmad sincs rólam" - állítólag így fakadt ki a forgatáson Bálint Antónia, akit a lap utólag is megszólaltatott: "Hát ezen nagyon meglepődtem. Szinte felháborodtam, mert előtte, pont az ellenkezője miatt kaptunk össze. Azóta sem tértem napirendre efölött" - magyarázta az asszony, aki azért hozzátette, Győrfi Pál is meglepődött, amikor kiderült, hogy a neje nem szeret mosogatni, pedig ők már régóta együtt élnek.